Mera jordnötssmör åt folket

Kunde inte låta bli,gjorde
ytterligare 60 Snickersbitar.

Det är ju jag i ett (jord)nötskal,
att bara fortsätta i rena rama
racerfarten.

Har jag hunnit packa då?

Packa till marknadsdagarna
jag ska på nu fre,lör,sönd.!!

Knappast va,men å andra sidan
är ju kvällen bara barnet,så
det hinns nog med innan klockan
vibrerar och ringer under kudden.

Fråga mej inte VAD jag ska ha
med mej,fråga istället vad jag
INTE ska ha med.

Det blir alltid en extra väska
med sånt jag "tror" kan behövas.

Fast allra viktigast är ändå termosen
med godaste Gevaliakaffet.

Utan den kan jag lika gärna
ligga kvar i sängen!

Hörs imorr´n,kanske,eller så!


Som sagt,dax för "tomtejävlarna"...IGEN!

Ge mej styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0