Luciamyyyyjs

Jaha,så vare snart dax då.

Att fara till "Ulla" på årliga
luciamyset med allt vad det
innefattar.

Och det kan jag bara tala om,
att även om inte jag bryr mej
så jävla värst runt varken lucia
eller jul,så får man sin dos i
STORA mått när man besöker
ovan nämnda dam.

Jeezus vad hon älskar allt som
har med dom här dagarna att
göra,man befinner sej lixom
i ett eldorado av luciatåg
(hon har FEMTON stycken uppställda)
och ALLT ni inte ens kan tänka er.

Så nog kommer jag få så det
räcker och blir över.

Ska förresten bli kul att se om
"ULLA" lussar för oss andra ikväll.

Åtminstone JAG,har en upp på´na!


Kom igen "Ulla"!


Kommentarer
Postat av: Leo

Ohh så trevligt det låter! :) Någon som ÄLSKAR julen måste väl mer eller mindre bjuda på luciasång i nattlinne tycker jag! Det kan du hälsa från mig ;). Jag hade lätt gjort det om jag bjudit in till luciamys.

Hoppas ni får lika mysigt som det låter!!

Kramar

LEO

2011-12-13 @ 16:03:50
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

LEO: Ja,jag tycker nog faktiskt att vi borde bli mötta av Lucian i huset herself =)

(det ska jag minsann hälsa att du oxå tycker) ;)



Och tack♥ ,det kommer säkerligen bli görmysigt! :D

STORA "Luciakramar" till dej♥♥♥



2011-12-13 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0