Langning på torget

Det är väl fan vad grejer ska
ramla över en,när man bestämt
sej för att va lugn som en påse
oknäckta nötter.

Alltså,jag ÄR lugn,men det som
kommer utifrån kan ju inte jag
rå över lixom.

Skit samma,jag och gamla grannen
tog hennes bil till en stad ganska
nära oss för att bättra på innehållen
i våra kylskåp.

In i första affären,sen in i nästa.

Själv får jag psykbryt av nya
matvarukedjor som bygger om
och till,så man varken vet ut eller
in eller vartfan man ens är nånstans
i alla jävla gångar.

Summa summarum,så skiter jag i
att bry mej om notan vid såna
tillfällen,och bah typ kastar ner
"bra-att-ha-grejer" lite random
i korgen så jag kommer ut därifrån
så jävla fort som möjligt.

Joråsatte,det blev en köttbit,nåra
creme fraiche och en brödbit.

Fint som fan lixom!
Värsta julshoppingen m.a.o!

Sen bad jag "taxichaufför´n" att
köra mej till stadens ena torg,där
jag hade en dejt med min fina
"Tvillingsjäl" för lite kramkalas
och prat i 320 knyck!
(vi är ju inte Tvillingar för inget!)

Pust!

Vidare hemåt,slängde in brödbit och
kött i min egen bil,och sen järnet till
en smyckesbeställare i hooden.

Hem,packade upp,tryckte på den
redan laddade bryggar´n(tack darling)
och så äntligen slå ner den perfekta
röven och AAANDAS ut!

Just det,när jag kom hem stod det
en överraskning på bänken oxå.
(vänta får ni se)


Jag till gamla grannen:
"Du står där bara och väntar snällt,så kommer jag strax"!
Hon gjorde förstås som jag befallde!

RESPECT!


Så kom hon äntligen,min käraste "Tvillingsyster"!
Vinkade glatt till fansen och log som bara hon kan.


Som värsta crackpundarna (fast utan crack då´rå),langade
vi över våra grejer fort som fan men kramades desto
långsammare.


Lilla jag fick en julklapp av "syrran" bara sådär!
Man kan inte annat än älska överraskningar♥


Gulligaste kortet och ett underbart hjärta!
Love den formen!
Tack älskade sötnos♥


Och så den här,som stod och väntade på mej hemma♥

Jag har sagt det förut,och jag säjer det igen:
Att ha så underbara vänner runtomkring sej,
är guld värt och alldeles,alldeles förskräckligt
berikande på alla sätt och vis!

I´m so fucking rich och lyckligt lottad!

Tack snälla,fina J!
Du vet vad jag gillar minsann!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0