Jag skulle fan ha spöat skiten ur han...

...men det gjorde jag inte!

Jag bara pratade sådär psykologiskt
milt och med jämn,lugn stämma,som
får varenda jävla psykopat att få bryt
efter bara en kort stund.

Jävla loser,så sa jag!
Nästan,fast utan jävla!

Sen spräckte fanskapet trumhinnan
på mej när falsetten övergick i
tiodubbelt slätstruket Ciss!

"Skaffa dej ett liv" hann jag inte
heller säja en andra gång,för då
hade dumskallen upphöjt i kvadruppel
redan slängt på luren och krupit in
under stenen h*n kommit fram från.

Helvete vad vissa är sjukligt sorgliga!

Och så konstaterar jag ÅTERIGEN,att
all världens & universums terapeuter
never ever skulle kunna få bukt med
inskränkta kvarlevor som inget annat
gör än leker Tarzan utan lianer,men
med bananklasar uppstoppade i rektum.

Jävla losers som sagt!

Majso VS losers 10-0


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0