Här vare ju dött kan man säja

Så mycket för den 3-åriga
bloggfödelseda´n alltså!

Innehavaren herself är
oxå halvdöd kan jag tala
om för herrskapet.

Seg och förbannat slö efter
ett par intensiva men jävligt
socialt trevliga och roliga da´r
i julens tecken.

Fast just "julgrejen" behöver
vi ju som sagt inte prata så
förbannat högt om.

Snart är den här.
Snart är den över.

HALLELUJA och tack som
fan för att dagarna åtminstone
ibland går fort,fortare,fortast.

Snart är vi på "andra" sidan.
Helvete vad gott det känns
att skriva det då.

Hata är ett starkt ord,men jag
HATAR verkligen december.

Punkt & go´kväll!


Idag får "Ulla" stå för dagens bild.
Här luktar och sniffar hon värre än
Ferdinand på dom nyinköpta doftljusen.

Själv håller jag mej till 100 pack
med värmeljus,vill jag ha dofter
tänder jag på en rökelse,typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0