Här åker vi inte på en räkmacka,vi äter upp den!

Fan vad jag hatar att springa runt
och leta efter julklappar bland en
miljon andra likasinnade.

Men det jag hatar mest,är att slösa
kosing på den förbannade parkeringen.

Så jävla surt & onödigt!
Jävla ocker!

Mötte upp "Stora",som hostar och
inte är helt hundra,för en tur runt
och in & ut och fram & tillbaka utan
minsta tillstymmelse till idérikedom.

Och då ska vi va medvetna om att jag
inte köper mer än pyttenåra paket.

Lik förbannat får man hjärnsläpp
och blödningar på alla upptänkliga
områden iaf.

Vad gör man då?
Går & fikar förstås.


En paus i skitgöra´t sitter aldrig fel!


En kopp kaffe blir bra sa jag,men "Stora" tyckte att vi
gjort oss förtjänta av mer!

Och vafan,det är ju långt till fredag...då min mat intas!


In i det längsta försökte jag ignorera det gottiga,men
sen tänkte jag,att förihelvete,det är fanimej godare
att ÄTA räkmacka än åka på den.
(blir ju så förbannat kletigt,och fisklukt-NEJ TACK!)


Efter ett mission non completed,for jag hem till
kaffebryggar´n och tog itu med lite pralintillverkning
och annat skojsigare.


Efter godisklet och annat  fix,kom jag in i värsta flowet
och slog till på en plåt Dumlekakor oxå.

Fan vad jag är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0