Fuck julen!

Jag menar´t.

Så.väldigt.jävla.mycket!

Fan vad jag blir skittrött på
allt tjat om julklappar och
stress och recept på morfars
gamla sillinläggning som bara
ger mej sillskvalp i knäna och
lökos i näshåren.

Lugna ner dom en skvätt,ta´t
lite lugnt och coola ner ett
par ton eller hundra.

Det BLIR jul vare sej vi stressar
eller tar dyra jävla lån till en
massa grejer som ändå bara
ger Ågren efteråt,när stearinskimret
och braskaminen har brunnit ut!

HALLÅ!

Det blir januari oxå jävligt snart,och
sen kommer den framöver....sommar´n!

Lägg undan lite kosing till en
mysig semesterweekend istället
och tänk på den härliga köttbiten
som ska grillas i solnedgången.

Nej vet  ni vad,gör precis hur fan
ni vill och önskar,själv tänker jag
koncentrera mej på umgänget
först & främst istället för att slösa
kosing till höger och vänster som
jag egentligen inte har!

Fan vad många miljoners
vuxenpoäng på det!

Minst 27 iaf!



My kind of time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0