En vecka kvar tills "Sicilianskan" kommer och vrålar!

Ärligt talat,så bryr jag mej
inte så värst jävla mycket
om Lucia och det.

Jag var skolans lucia i 6:an,
när mammutarna fortfarande
bökade i decembersnön och
man fick en
barkbit  pepparkaka
att tugga på som tack för det
s.k "lussandet"!

Jag la av när jag va på topp
även inom den genren,och
nu dristar jag mej som längst
till att sno ihop nåra lussebullar
runt den här tiden.

Varför överdriva och gå all in,
när man kan luta sej tillbaka
och stänga AV t.ex Tv´n då
en hoper vitklädda står och
skriker som om det brann
i hårfästet på dom!

Näevars,en mugg kaffe duger
finfint till mej,det och kanske
en pepparkaka med bregott på,
sen kan vi stryka den da´n oxå!

Note to myself:
"Luciamyyyyyyyyyyys" hos
"Ulla" nästa tisdag!

Jag får helt enkelt spela på
den där jävla klyschan då:

"Ingen regel utan undantagstillstånd" typ!


Bassattnivet,så va det här ett fotomontage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0