Det ska vi fira!

Vissa saker är inte så jävla lätta
att planera in absurdum.

Som det här med barn och deras
födelse typ.

Förvisso är det väl kanske inte
så svårt att låta bli att ligga,men
ibland blir det som det blir iaf.

"Stora" har väl inte precis varit
jätteglad på mej under åren om
man säjer så!

Allt,och då menar jag ALLT där
det fanns åldersgränser inblandat,
fick ju hon göra sist av alla lixom.

Jag brukade trösta henne med att
hon iaf kanske skulle leva längre
än klasspolarna som va födda i
början på året.

Men det va ju en klen tröst,när
dom andra fick moppe och hela
faderullan.

Numera tror jag inte att hon är
så lack på mej längre,och vaddå-
lite sent nu att stoppa in och göra
om typ.

Imorron är det alltså dax att fira
och gratulera en 23-åring.

På lördag sen,då ska jag fira mej
själv hela jävla da´n.

Jag,som trots min "Tvillingnatur"
lyckats hålla fast vid mitt lilla ♥-a
i snart 10 år!(min lilla lammfilé)
Och varit förlovade i nästan lika många.

Eller om det är ♥-at som borde grattas
med pompa & ståt,ballonger och en
sjujävla massa fyrverkerier.

Han har ju ändå stått ut mej om
man säjer så!

Stått ut & stått ut förresten,det kan
ju fan inte ha varit så svårt när jag
tänker efter.

Han fick trots allt tag på en alldeles,
alldeles underbar och helt perfekt
liten Majso back then.

Och skulle jag ge honom ett ord på
vägen,så vore det nog:
"Håll hårt i mej,bättre kan du lixom inte hitta"!

Ameh vaddå,så äre ju! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0