Töntigt irriterande är bara förnamnet!

Det händer ju,att man kommer
på jävligt bra saker och uppslag
både nu & då!.

Hittar på bra namn på vissa grejer,
och kommer med idéer.

Så långt är ju allt frid och fröjd
kan man väl säja.

Men när det sen gått ett tag och
"andra" låtsas,eller ibland rentav
har inbillat sej själva att det är
DOM som kläckt idéerna eller
vafan det nu är,då blir jag mer
än jävligt lack.

Kommer inte folk ihåg vafan som
sas och VEM som sa det,eller känner
dom sej så inihelvete dåliga själva,
att dom måste "sno" från andra och
indoktrinera sej själva 24/7?

VA!!!

Hädanefter ska jag fanimej se till
att anteckna och skriva ner varenda
jävla sån sak som diskuteras och
framkommer,sen får berörda parter
som är med skriva under & intyga
vem det var som sa vad.

Eller så tar jag patent på allt!
"Säjnings & idéepatent".

FAN vad jag hatar loooosers som slår
sej för bröstet och inför andra försöker
framstå som smarta på andras bekostnad.

TVI dom jävla töntarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0