Som vatten på en bit plastfolie

Precis så jävla mycket rinner
skit av mej när idioter och
fän uttalar sej och sprider
sin dynga i skrymslen & vrår.

Det är så skönt att bara luta
sej tillbaka och flina under
sidbenan,lägga upp fötterna
på en vilsam pall och bara
sucka av välmående.

Ta en mugg kaffe eller två,
och sen är det borta.

Gone,åt helvete!

Vart fan va jag nurå?

Men iaf,jag tycker det har blivit
mycket skönare på kvällarna
nu senaste tiden.

Syrsorna spelar och humöret
är mer än på topp.

Snart ska jag dessutom kramas
med den finaste jag vet.

Det gör jag för övrigt MÅNGA
gånger om da´n!

Bara för att det är så mysigt,och
för att han är alldeles,alldeles
underbar-precis som jag.

Och så älskar jag ju honom
kopiöst,fast det kanske jag
redan har nämnt nån gång
i förbifarten!

Perfect match!

Yihaaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0