Ska vi ta och skita i allt tekniskt kanske

Som fan att det va bättre förr.

Inga datorer eller mobiltelefoner
som pajjade stup i kvarten,inte
så jävla många tokdårar och
psykopater i närheten heller
för delen.

Min gamla (iof ganska nya) dator
kastade ju in ramminnet eller om
det va grafikkortet för ett tag sen.

Nu vill tydligen lillebror Ericsson
göra HP (Hewlett Pucko) sällskap
på teknikkyrkogården.
(läs:i en gammal Ica-kasse bakom fåtöljen)

Vafan gör jag nu lixom?

River i skåpen efter en antik Nokia
från förra århundradet som saknar
både laddare och plats för minneskort.

Eller måste jag ragga sponsorer
(läs:ringa till mamma & böla)!

Jag har fan lust att "lägga ner" bara.

Tänk ändå hur jävla skönt det vore,
att inte missa nåt man annars hade
fått fan för bara för att mobiljävelen
låg i handväskan på LJUDLÖST!

Näe,jag kanske skiter fullkomligt
i tekniken framöver.

På ALLA plan!

"Säj hej då bloggen"!


Hädanefter kommer jag sitta i skogen och pilla mej
i håret hela dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0