Platt som en pa...PIZZA

Folk är fanimej inte ett dugg
rädda om livhanken,eller om
förkläde och Foppatofflor i
det här fallet.

Hur jävla liten hjärna har man,
om man bara skuttar ut bakom
en bil som man ser backa???

Liten som en jävla kapris eller!?

Så mycket kan jag ju säja,att
den pizzabagar´n som nyss
nästan hamnade i min baklucka
säkert har hela brallorna fulla
med vitlökssås rinnande nerför
dom taniga benen.

Såhär i efterhand blir jag fan
förbannad på mej själv,jag skulle
ha fortsatt backa ju.

Är man så inihelvete korkad att
man bara travar på i sina rutiga
bagarbyxor och inte bryr sej om
ifall man slutar som en "inbakad"
Calzone och tappar tofflorna i rena
förskräckelsen,ja då får man fan
skylla sej själv!

Update:jag pratade med honom och
sa vad jag tyckte!

Inte för att han verkade fatta,för jag
förstod inte ett jävla ord vad han
mumlade om.

Troligtvis svalde han ett helt gäng
fefferoni när han upptäckte att det
va jag oxå!



"Ärthjärna"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0