Lånecentralen

Först tror man i sin enfald
att man bara ska ta da´n
som den kommer,sen går
det upp ett sånt där dyrt
blockljus då man drar sej
till minnes att visst fan,det
va ju idag det skulle tvättas.

Så det va bara att pyttsa in
i maskinen och ställa uret.

Precis då fick jag spontant
fikabesök på ballen,och sen
ramlade "Tightsbruttan" in
nån kvart senare oxå.

Hon fick naturligtvis kaffe
med förstås,och så gjorde
hon en djupdykning i min
walk in closet.

Där hittade hon ett par svarta
sandaler som hon JÄTTEGÄRNA
ville låna i helgen.

Hm,nja,okej´rå sa jag-måste
bara fundera på vad det kostar
att hyra dom ett par dygn.

Ameh vafan,det blir ju slitage
och kanske utsocknes damm
på´rom.

"Tightsbruttan" kände sej nöjd
iaf,tacka fan för det,finfina Majso-
sandaler,ingångna och mjuka men
ändå så jävla fräscha lixom.

Varför hon ska låna(hyra)dom???

Tjofaderittan discodans och kanske
nån klämmig tryckare-hon ska ut
på böljan den blå och svira det lilla
stycket.

Fi satan vad hon kommer få det
hett om tårna,i mina sandaler.

Di kommer ju flockas omkring´na
och inte vilja gå en meter från
hennes sida.

Vem kan motstå ett par sandaler
tillhörande Majso om jag får fråga!

INGEN!

Lycka till då,och slit dom varsamt ;)


Jättelycklig,överexalterad sandallånerska!


Snabbt som fan slängde hon ner dom så jag inte skulle
ångra mej,sen sa jag,att Kretadammet får hon själv torka
av ifall det behövs-nån jävla måtta på servicen får det allt va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0