Kung av sand får finbesök

När svärmor hade fått i sej nåra
stekta kantareller och bjudit oss
på biff Lindström,eller om det
va Wallenberg typ,så drog vi ner
till havet och strosade.


Per Gessle satt och väntade på mej,men jag sa att jag
inte hade tid.
Trist sa han och skrev en ny slagdänga om mej istället!


Solens strålar lekte i vattnet och kvällen va ljum-
flickan drog fingrarna genom sitt vackra hår och
jag fällde en tår. ♫♫♪
Hon hade en annan,en yngre än jag-
men blicken hon sände gjorde mej svag..... ♪ ♫♫ ♪

Så började troligtvis P.G´s nya låt,inte fan vet jag!


Älsklingen lekte lite med kamerainställningarna.
Skitfränt sa jag,för man SKA uppmuntra och stötta
varann i alla lägen,nästan!


Fy satan vad duktig du är fortsatte jag,du skulle fan kunna bli en ny
Bingo Rimér typ,fast du fotar hav och sånt!


Den här knäppte jag,och den blev ju inte heller så jävla
pjåkig,om jag får säja´t själv alltså!


Per gav sej inte,hela tiden sprang han efter mej,så jag
lovade honom att signera och skicka hem den här bilden.

Då blev han nöjd den lilla spjuver´n,och så satte han sej
på en sten och skrev färdigt den kommande hitlåten.

"Stim hörde jag,Stim-du ska få ALLA stimpengar sen,
  så skrek han efter mej".

Jag vände mej bara om,vinkade och log,sen sa jag:
"Det blir jättebra Per,because it never could have
  been love anyhow"!


Vackert räcker jävligt bra som text här,det känns
dumt att skriva nåt annat faktiskt!


Här kan man däremot fläska på rejält och skriva
enastående och så inihelvete perfekt vackert.
Och då syftar jag mest på personen ifråga förstås!


Sjung hopp faderallan laaaaa ♫♫♪♪♫♪


Shit pommes stripes,ännu mer sol!


Njut bara av utsikten vetja!


Nu slipper ni ser mer kvällsol,för den är på väg ner!


Den här bilden tyckte svärmor att vi skulle ta,så då gjorde vi det.
Lite respekt måste man visa di äldre ibland.
PUNKT!


Jag blir så förlägen sa svärmor,stå här med världens
bästa svärdotter som jag beundrar så.

Äsch sa jag och skrattade,du är minsann inte så
pjåkig du heller,tvärtom,du är den allra bästa
svärmoder jag nånsin haft!


Lyllos oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0