Kuckilura

Vojne,vojne!

Så får man säja ibland om man tycker
att grannarna är lite FÖR skojsiga!

Hm!

Jag trodde fan aldrig att dom skulle
packa ihop sej och gå in igårkväll.

Förlåt så jävla mycket då´rå,att jag
råkar ha balkongen över och lixom
inte kan undgå att höra vad som säjs
när det pratas högre än Kebnekaise,
eller Omberg för den delen nu när vi
snackar Sverige!

JAG BOR LIXOM HÄR!

Det ena töntigare än det andra slank
ur munnarna.

Mest ur kompisens mun,hon som va
på besök och tyckte att det fattades
lite lyktor och mys därnere.

"Jamen JAG tycker absolut att du ska
köpa lite fina ljus & lyktor,kanske ett
parasoll,sen kan du ju dra på dej ett
par sköna brallor och fleecetröja och
sitta här med ett korsord och kuckilura
till långt in på hösten".

Ameh vafan,kuckilura i en fleecetröja,
med nåra lyktor,har inte folk annat
att prata om än sånt??

Joorå,det har dom.

Dom pratade om min balkong och den
där kompisen talade om för grannen
att hon minsann såg ut att behöva en
karl nu.(hon har nyss skilt sej)

För det syns och märks så väl,att
grannen saknar nåt,kontakt och
närhet,ha nån vid sin sida.
Det funkar lixom inte annars!

Då gick jag in och fixade kaffe!

Och när jag kom ut igen så avhandlades
husförsäkringar och ungar som hänger
över balkongräcken från fjärde våningen.

Joråsatte,inte behöver jag glo på Tv
när det finns gratis blandade
liveprogram från våningen under!

Idag kanske dom snackar om dildos.
Vem fan vet lixom!


Gräs typ!






Kommentarer
Postat av: Anonym

haru dildo hoppas dom snackar det då kanske kommer bevis om dom snackar annars får vi vänta på se dom då rå bildera inte hur du gör med grannarna vojne o bo så ovanför asså man blir ju höjdar rädd veteja flytta på kanske dom om de är på allmäningplats typ eller nått annat kanske men kaffet då i halsen kan tänka jag säg sen inte att dessa blossar upp åsså då blr det rökning av dom dära glasa in inte gasa in om det läsades konstigt vetu <3 såja har man nu hjort gjort sltad av saft o kasrullera diskas YES! Du bju rom på en tår vetja så kan du snacka höjdar Gevalia på din balle för dom med som får plats nähe lite kaffe påt då sen på vägen ej vågen törs man inte kvinnor gört ibland vetja av erfarna heter,normalt skriva onormalt kan tyckas gör mannen om denne ville o mattias o ho denna mjiau eller heter hon kirst med strumpan utan kjol.puh,som det skulle hjälpa liten fågel på skogen backom träna s det not barra te butiken ä den öppen o bildera flödar nu rinner det te inte för det ä java eller är det Geualia för bjudna jäster köper man inte flera om det bak as illa lilla rumpen ska ha sitt ner när man fiskar efter mycket små kan växa magar om fel intagas.Tack nu blev det teo JÖBBE???? en bit i taget som flickan sa när den skulle backas in på platsen där båten ligger till still fan nu tror ho tangentera glöaar.Gört dom faktiskt inte äro av stål där av knäpptryckningarna frojdianst så det förslår föreslår en kopp SNARAST.OK när sa du menade så klart när får man o och måstes det säg ett par tider typ.fortaste mögligaste bästa vettu.

2011-08-02 @ 04:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0