Jotack,det knallar på!(he,he)

Som jag ju berättat,så är Ulla
och jag på turné i helgen.

Jag har lixom invigt henne i
"knallarnas" värld!

Ulla som ju varit ganska risig
ett tag,kunde iaf hålla sej på
benen hela da´n,mycket tack
vare en jävla massa kaffe,men
naturligtvis mest för att jag
va med och förgyllde dagen.

Ulla gör ju som ni säkert minns
jättefina ljus.
Både enkla och som arrangemang.

Det gick skitbra för Ulla idag,och
jag är så jävla glad för hennes skull.

För även om man inte ska ha nåra
större förhoppningar,eller åtminstone
bör stå med bägge fötterna i myllan
och va jävligt jordnära,så är det fan
amazing så kul OCH uppmuntrande
när andra gillar & uppskattar det
man gjort.

Ärligt talat,så vet jag inte om Ulla
dyker upp imorr´n oxå.

Hon kanske redan är på Bahamas
och sippar på paraplydrinkar då!

Eller så har hon fått blodat pekfinger
och bara vill sälja,sälja,sälja!

Hur som haver,så har vi på alla sätt
haft en görmysig dag ett stenkast bort.

Även om Ulla trots lite halvseg
efterkrasslighet INTE kunde låta
pekfingret få vila.

Men det där har ju på nåt sätt
blivit kutym,att hon pekar alltså!


Min egen lilla sotarmurre (jo han är det till yrket),kom
jävligt lägligt när jag skulle fota.
Kul för honom att han fick spexa lite!


Ulla är skitglad och förväntansfull och ställer sina ljus
i jättefin ordning.


Titta så organiserad hon är den lilla knallen!


Ullas man Lennart hade ställt upp husbilen så hon kunde
slå in sina specialarrangemang.Hur bra va inte det!

Egentligen ville Ulla sätta sej ner och dra fram Bag in Boxen,
men där fick jag hejda henne en smula,för sånt går ju lixom
inte alls för sej när man är på sånhär turné!


"Tightsbruttans" svägerska och hennes D kom förbi,så hon
köpte ett par ljus.


Det är en finfin svägerska,för hon gör så jävla bra
reklam för MINA smycken!


Själv blev jag anlitad för lite ideellt arbete,det blir lätt så
när man har så förbannat många skills!
Jag förstår dom!


Hulda,som är en jävel på blommor,växter,tomtar och jag vet
inte allt den människan kan,kom förbi med sin yngsta dotter F.
Äldsta dottern med nytillskottet gick i förväg med bärsele
på magen!


Sluta för fan,jag vill inte va med på kort sa C i mitten,men
jag knäppte iaf,och när jag berättade att hon skull få va
med här på bloggen,ja då flinade hon upp sej och såg
skitlycklig ut.(eller nästan iaf)
Övriga familjemedlemmarna hade dock inget emot att jag
knäppte lite hursomhelst!


Ulla slumrade till mitt i rushen,så jag fick ruska liv i henne
och säja,att sådär får man absolut INTE sitta och se ut
när det kommer folk.

För folk kom det,även om vissa gick fetbort direkt.
Dom stod vi lixom mest och gjorde oss lustiga över!


Sen kom hon,"Den lilla varelsen",med Grodprinsen och nya svärisarna.
Halleluja vilka sköna människor,jag och svärmoder´n fann varann direkt,
och så mycket kan jag säja,att skönare dam har jag aldrig träffat!


Förr eller senare dyker det upp,det förbannade fingret.

"KÖP pekade Ulla åt mej"!

Troligt sa jag,tror du jag är dum i hela huve´t,jag får ju
för fan ljus av dej ändå!(vem drar mest åt blont lixom!!!)


Sen kom det två blomsterbärande herrar och gick förbi,eller
Tofflor som man oxå kan kalla det,för fruarna gick före och
ville alls inte bära på en massa onödigt tjafs!

Och hallå,är inte toffeln till höger jävligt lik Hannibal Lecter,
borsett från masken alltså?!



Min lilla sotarmurre ville spexa mera,och snäll som jag är,
knäppte jag en bild och sa att han va världens finaste!
Han borde varit med i Pridetåget tycker jag!(men inte frun)


Själv satt jag faktiskt mest och gjorde det jag är allra bäst på,
d.v.s såg allmänt snygg & i synnerhet jävligt frän ut!



Nu tackar Ulla & jag för idag och önskar 
er en jävligt mysig lördagskväll.
Imorr´n är vi på´t igen!

Såvida inte Ulla har dragit med ljusen som blev kvar
och kränger dom på nån jävla Söderhavsö!

Fortsättning följer......kanske!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Här kommer en liten hälsning ifrån Arlanda där jag nu väntar på planet till Thailand =) Eller hur va!! Jag får nog vackert stå där med mina ljus i ösregnet idag och hoppas att jag får ihop till bensinpengarna hem ;D

Jag har gjort några fina "knallemackor" i alla fall så vi har nåt att mumsa på :)

♥Kram och ses snart♥



2011-08-07 @ 06:51:59
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Thailand,shit vad härligt ;)

Fast å andra sidan,ett regnigt Sverige(iaf lokalt) är ju inte fy skam det heller.Inte om det vankas goda knallemackor menar jag ;))

Dom ser jag verkligen fram emot :)

♥Kram & see You soon♥

2011-08-07 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0