Jag har en jävla pli på karlarna

Jag bor ju som bekant i huset
Gud glömde,och det ska minsann
alla andra Gudar jämte honom
veta-big time!

I vilket fall somhelst,så har vi
nu i sommar fått vår fd "hustomte"
ubytt,med allt vad det (inte) innebär.

T.ex så finns det typ lite gräsmattor
att klippa utanför huset.

Eller s.k vildvuxen ängsmark som
det så fint (kräks) kan kallas nowadays!

Nu är ju inte jag den fogliga typen
i precis ALLA lägen,utan tycker
nog fan att man ska kunna vistas
på gräsmattorna UTAN att ha stövlar
alternativt vadarbrallor på sej så man
slipper ohyra,och för den delen vatten
i knäskålarna om det regnat mer än 2 mm.

Har jag ringt värden eller???
Har jag messat värden eller???

NÄE,jag har fanimej tjatat hål i hela
jävla luren OCH skallen på honom
förbannat asmånga gånger senaste
månaderna...PUST & STÖN & varför
i hela friden händer det inget radikalt!!

VA!!!

Jomenvisst vetja,det där ska ju fixas,
för sådär kan det ju inte på nåra premisser
få fortsätta för gräsklippning kostar ju
en massa kosing att betala en firma för!

Jomenellerhur säjer jag!

Har det hänt nåt?

NÄE,inte mer än att gräset växer åt
alla väderstreck och inte alls vet
hur det ska buga i nordanvinden.

Idag fick jag nog.
Jävligt mycket apnog!

Mess,mess,JÄTTELÅNGT mess
(säkert det 1 miljonte) till lilla
husvärden!

Fick jag nåt svar?

Ligger det danska wienerbröd i
en Calzone??

Men iaf,ni kanske (nån gång) har
hört uttrycket:

"Skam den som ger sej"!


Gissa vem som kom & klippte gräset????

Inte fan var det inhyrda firman iaf!
(dom kan ju ändå inte sånt)

Tack värden!(ÄNTLIGEN)

He,he-"respect"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0