Jag är så lycklig,så jävla tacksam & nöjd

Jag har sagt det förut och jag
säjer det igen:
Jag är numera (sen 2002) så
jävla tacksam och alldeles
förskräckligt glad över att
jag har min underbara älskling.

För varje dag som går,så älskar
jag honom bara mer och mer och
mer och.....helt sjukt förbannat
inihelvete MYCKET!

Han dök verkligen upp i rättan tid
den mannen.

Inte på nån vit springare precis,
men han hade en gosig dunjacka
som jag borrade in näsan i.

ALDRIG nånsin har han sagt ett
ont ord till mej.

ALDRIG att han skulle kränka mej.

Han skulle aldrig ens komma på
tanken kan jag säja!

Att fortfarande känna fjärilar i
magen som virvlar runt när jag
tittar på honom,det är en känsla
som knappt går att beskriva.

Han är MIN,bara,bara MIN-
min älskade och allra bästa vän,
och vad som än händer,så
har vi alltid varann!

Det står skrivet med osynlig skrift
precis överallt,ingen kan se det,men
VI vet att det finns där!

Satan vad jag är kär!


                                ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0