I pekfingrets vändkrets

Tycker ni att det har varit
lite dåligt med "Ulla" på
sistone,eller???

Det har det,i dubbel
bemärkelse faktiskt!

Ulla har inte varit riktigt
kry & fit för pekning på ett
tag.

Faktum är att hon inte är
riktigt hundra än s.a.s!

Det är tydligen nåt elakt
jävla virus som tagit hela
hennes kropp i besittning.

Och kanske "oxå the finger"!

Men,i helgen(om allt vill sej väl),
så ska jag sammanstråla med Ulla
i dagarna två,och då kommer jag
som ni säkert förstår befinna mej
i "Pekfingrets vändkrets"!


"Ulla-potpuri" :












Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ja,du kommer med all säkerhet att få se ett eller annat finger i luften under helgen,speciellt om du inte sköter dig;)

Va kul det ska bli! =)

Du och jag kommer ta över hela skiten där borta!!

♥Puss & Kram,ses imorrn!♥

2011-08-05 @ 09:51:24
Postat av: Majso svarar:

ULLA:Jag inte sköter mej,vad är det för trams =)

Det vet du ju att jag alltid gör ;) (nästan iaf!)

Men andra däremot,dom kan du ge fingret på momangen :D

Imorron rockar vi loss :)

♥Kram & förberedande puss♥

2011-08-05 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0