Hej svejs vecka 34 eller nåt

Ja käre gode tid vad det
rasslar till i almanackan.

Snart dax hörrni att skaffa
en ny med 2012.

Snart äre väl år 3000 oxå,
om det fortsätter i den här
jävla räserfarten.

Skulle inte förvåna mej om
man är på benen då oxå.

Läste nånstans(fråga mej inte var)
att det inom en snar framtid inte
alls är omöjligt att mänskliga
släktet kan bli tusen år gamla.

Men så jävla bra då!

Så behöver ingen jävel oroa sej
för att inte hinna med allt dom
vill göra och se och sisådär.

För att inte tala om hur förbannat
många ungar man hinner skaffa.
(även om vissa borde snörpas direkt)

"Hej jag heter XX och är 523.5 år,
  jag har 269 barn och en miljon
  barnbarn"!

Jag undrar bara när man går
i pension?

-Kom ihåg nu att du måste jobba
 tills du är 900 år på ett ungefär,
 men du KAN på vissa premisser få
 sluta "liite" tidigare,typ vid 896.5
 års ålder.

Fan va bra,då ska iaf jag anmäla
mej till varenda jävla kurs som
finns,och så ska jag nog ta upp
fotbollsspelandet på äldre da´r oxå.

Det måste ju räcka om man tränar
vart 100:e år eller så!

Man ska ju inte ta i så man
skiter på sej i vilket fall somhelst-
det verkar ju onödigt,tycker jag alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0