Ge fan i mitt morronhumör då

Det ÄR faktiskt vetenskapligt
bevisat att man inte kan rå för
om man har dåligt morronhumör.

Jag är numera kvällsmänniska,
ja,och ganska mycket natt oxå
för den delen.

När jag va mindre var jag dock
både och,hur fan det nu gick ihop.

Men iaf,om man nu INTE är på
världens trudelutthumör på
morgnarna,varför ska då folk
runtomkring envisas med att
börja diskutera eller få igång
en då undrar jag!

Är dom så inihelvete dumma att
dom bänder upp lejongapet,så
får dom skylla sej själva.

Jag vill ha lugn & ro när jag
gått upp.

Jag vill inte prata med nån.

Jag vill (läs:måste) komma igång
inifrån,INNAN jag överhuvudtaget
säjer ett endaste ord.

Och sånt kan ta tid faktiskt.

Men hallå,ge mej den tiden eller
starta ett rent morronhelvete.

Man gör det på egen risk!

Fast ikväll,DÅ kan vi "snacka".

Om ni är vakna då vill säja!


"Morgon-Majso"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0