Förr var det andra tider

DÅ,för länge sen va jag en
jävel på att styra som fan
med både syltning och
saftning,inläggningar och
utläggningar,ja Gud vet allt!
(om han nu finns-va vet jag)

Numera håller jag fan inte
på och stökar till med en
massa socker och burkar,
kastruller och storkok.

Idag är det dock ett stort
jävla "Hallelujamoment"
i Majsoresidenset.

Ho har gjort saft!

Kors i alla tak och knäböj
med tofsar runt i ring!

Jag kunde ju bara inte låta
alla stora blåbär stå kvar i
skogarna i helgen,det kändes
så fel och så jävla taskigt att
dom skulle få gå en rutten död
till mötes.


Rårörd saft,klar på ett dygn-så jädra smidigt!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Den där saften går inte av för hackor kan jag säga!!

Tack snälla!! (Bäst att du förbereder ett par flaskor till,jag kan bli sjuk ofta framöver;))

Kramar till dig



2011-08-01 @ 21:15:12
Postat av: Majso svarar:

♥Tack gulle du♥

Jag stoppar undan nåra då,ifall att det skulle behövas ;))

Pussar på dej♥♥♥

2011-08-01 @ 21:28:57
Postat av: micha

Jag vill ha majsans saft i namnsdagspresent:)

ha det så kul ikväll :)<3<3<3

2011-08-02 @ 17:10:55
Postat av: Majso svarar:

Micha:DET va ett superbra förslag tycker jag ;)

Och tack!(vi hade det kanon)

Kramar♥♥♥

2011-08-03 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0