Feeling blue

Fan vad jag är sugig.

Sorry,men jag har bara
suttit och rensat svamp
och googlat recept idag.

Nästan iaf.

Iof har jag hunnit med lite
fikagäster och lagat mat
och tvättat och sisådär,men
ibland verkar tiden bara
springa iväg fortare än nånsin.

Ikväll tog jag iaf en liten tur
över gatan och in i lilla skogen.


Fick för mej att utnyttja skogens skafferi lite extra,så nu
ska jag faktiskt göra blåbärsmarmelad.
Kan tyckas jävligt överkursigt eftersom jag avskyr
marmelad och sånt gojs,men man kan ju ge bort.
Och DET är vad jag just tänker göra!


Tro nu inte att jag gick hem innan den va full till bredden,
man plockar nämligen tills det nästan rinner över!
Jag gör iaf det!


Sen smygfotade jag såna dära träningsfreak,he,he!


Och lite natur,sånt gillar jag!








Jorå,det va den dagen & kvällen,fast egentligen så börjar
min kväll nu eftersom det faktiskt ska både marmeladas
och syltas i Majso palatset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0