Det är fult att ljuga,men skojja får man!

Visst äre väl kul att skojsa 
lite granna ibland!

Bara man säjer direkt (nästan),
att det bara är just skoj!

Fan vad jag blir impad på såna
med pokerface,som verkligen
får ett skämt att verka sant.

Ha,ha-jag har ju själv värsta
stenansiktet kom jag på.

Jag minns speciellt en gång när
ungarna va små och dom började
prata om en mamma till nån dom
kände lite halvt om halvt.

"Ameh hallå,haru sett XX,hon har
  massor med kolsvart,långt hår
  på sina ben,ja på armarna oxå
  för den delen".

Mm svarade jag,jag vet!

"Fatta lixom att man bara KAN
  ha det så när man är tjej"!

-Sch sa jag,nu äre faktiskt som
  så,att XX egentligen inte är tjej!

"VA,VADDÅ-VAD MENAR DU?"

-Näe,XX har varit kille förut,så det
  är därför h*n ser ut sådär,det kan
  h*n lixom inte rå för!!

"Ameh åh...LÄGG AV,äre sant"????

-Klart att det är sant fick jag fram
  mellan värsta jag-kissar-i-brallan-knipet!

Minerna,ni skulle sett minerna-
helt jävla obetalbara-HA HA HA! =)

Jag sa förstås efter ett tag att det
bara va skojj,men fortfarande så
fort det kommer på tal,och jag har
glömt raka MINA så bryter
skrattsalvorna ut!

Och fortfarande när vi ser XX,så
kan vi inte annat än skratta-
åt mitt skojj alltså-vem fan bryr
sej om håriga armar & ben?????

För tänk om,tänk om det inte va skojj!


Kommentarer
Postat av: micha

Haha ja så ta o raka dina nu när du vaknat ;)

<3

2011-08-22 @ 08:49:33
Postat av: Mami svarar

Micha:Det kan du tro ATT jag ska :))

♥♥♥

2011-08-22 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0