Da´n innan turnén

Imorron ska Ulla & jag på
världsturné,eller iaf en
lokal turné om man ska
va jävligt knusslig.

I dagarna två ska jag få
umgås med Ullas finger(rar)
och bara det blir en upplevelse
i sej kan jag tro.

Ulla ska bara stå/sitta och va
strålande,medans jag håller
i blingblinget s.a.s!

Det kan tamme fan sluta precis
hur somhelst när jag tänker efter.

Det är bara en sak som stör mej,
att dom dit vi ska redan har hyrt
in underhållning á la gubbspex.

Så jävla onödigt,när Ulla & jag
hade kunnat roa folk alldeles
gratis och MYCKET,MYCKET bättre!

Nu får dom stå sitt kast arrangörerna.

Iof är det skitsammma,huvuddelen
av besökarna kommer ändå bara
stå hos oss.

Det blir lixom INGA problem med
den saken,det blir värre att få iväg
dom när vi ska käka mandelpaj och
snacka hemlisar!


Jättehemliga miniklubben!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Det kommer troligtvis att stå en jäkla massa folk vid vårt stånd och skratta och skojsa med oss men när det är dags för mandelpaj så schasar vi iväg dom. Den ska avnjutas i lugn och ro och då vill jag INTE bli störd!! Och vem vågar säga emot mig när jag sätter den sidan till?? ;)

Ses imorrn :)

♥♥♥Kram och ha en skön fredagkväll♥♥♥



2011-08-05 @ 17:49:22
Postat av: Majso svarar:

ULLA:Preciis ;) fullsmockat hos oss,och alla andra bah:ameh vafan måste Ulla & Majso va här :DD

Och som sagt,mandelpajen ska vi käka i lugn & fucking ro,så då blire bara:Schaaaas iväg,kom tbk om en timme typ :)

Sen visar du fingret och poff så är alla väck! :))

Ses snart du!

♥Kram och ännu najsare fredagsevening♥

2011-08-05 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0