Ciao bella

Idag har jag haft en liten
dejt med en halvitalienska.

Jävla tur för henne att hon
kan svenska,det hade blivit
så förbannat jobbigt att sitta
och veva med armarna och
gestikulerat bara.

Vi avslutade vårat möte med
att ta en rejäl fika på ett
välkänt ställe.

Sen släppte jag av henne,tryckte
gasen i botten och for hem.

Kanske att jag fortsätter på
den italienska vägen ikväll,
det står nämligen ett par
glas med Pannacotta i kylen.


Posa för fan,POSA människa vrålade jag så att alla
i köpcentrat fullkomligen stannade upp!
Kolla bara hur blickstilla,rent likstela dom
i bakgrunden ser ut!

Sen fortsatte vi som om inget hade hänt!


Och avslutade som sagt med varsin fet bakelse,eller om
det va en halv ko-spela roll lixom.

Rent sexuellt har det iaf ingen somhelst betydelse!

(Notera gärna att Mello-Bello gör reklam för mina smycken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0