Vissa är helt enkelt fulla med skit

Det kan hända ibland att
jag använder mer än lovligt
fula ord.

Men bara mot dom som gjort
sej förtjänta av det.

Idag t.ex sa jag framstjärt
till ett jävla ärkepucko.

Framstjärt som stavas
med fem bokstäver.

Fler jävla gånger sa jag
det så hon verkligen skulle
höra VAD JAG SA!

"Din jävla framstjärt"!

Inte för att hon nånsin
kommer bli frisk i skallen,
eller få nån hiss inmonterad,
mer för att statuera VAD hon
verkligen är!

Satan vad skönt det kändes
efteråt,oj,oj,oj!

Nästa gång kanske jag ger
henne en plastgaffel,så hon
åtminstone får ETT bestick i
lådan hon inte ens äger!


Eller så kan jag ju köra en
högstadierepris och muggdoppa
fanskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0