Stopp där!

På em råkade jag slinka
in i lokala affär´n.

Och precis när man kliver
in,så har dom ställt en kyl
med jordgubbar.

Smart där.

Iallafall,den här veckan har
jag väl lagt vantarna på cirkus
12-13 askar,so far.(sen i tisdags)

Idag va inget undantag,plus att
jag lovat fixa tre askar till lillsis.

Just som jag ska öppna kyldörren
hör jag nån personal som säjer:
"Hallå där,du har väl redan köpt
din kvot va"? :)

Dom är så skojsiga minsann.

Sket jag lite i det eller!

Absolut.

Och imorrron ska jag införskaffa
ett helt gäng till.

Sen kan ju övriga tråkmånsar
tjuta över att det inte blev en
massa askar över till extrapris.

Dom kan ju käka sina chips och
få kolesterolbesvär istället.

Who cares lixom!


Såhär många ska jag tjacka till lördagskvällen!
OXÅ!


Kommentarer
Postat av: Helena

Du är bara underbar:)..har smygläst lite på din blogg när jag sett du lagt till andra men nu är det ju fritt for fram... älskar bloggar då jag sitter ibland ensam på ett jävla hotellrum o har det såå tråkigt..antingen dansk el tysk TV...eh..ok..NOT fun...så nu addar jag din blogg...så äre bare :)

2011-04-09 @ 00:09:27
Postat av: Majso svarar:

Helena:I´m feeling proud to be addad by you =))

I fortsättningen knäpper du inte på dumburken,jag kan skriva lite på dansk och tysk (hittepåspråk förstås),same,same but jävligt different.

Känns tryggt va,att jag är med dej i hotellsängen (arna)framöver ;DD

<3

2011-04-09 @ 00:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0