Som om jag bryr mej om maxdosen

Ärligt talat så vet jag exakt
vad det står på Alvedonburken.

Men vafan,om dom hade gjort
dom jävla små pillrena aningen
mer effektiva,så kanske jag inte
hade behövt va så förbannat anti.

Då kanske jag hade klarat mej
på den ordinerade dosen.

Eller näjustdet,den dosen va ju
inte ordinerad för det här måendet
så vem fan orkar bry sej lixom.

Hostan sen då,den ska vi ju bara
snacka jävligt tyst om.

Och det tror ni funkar,när det skallrar
i väggarna så putsen fullkomligt rasar
ner i stora jävla högar.

Fy fan för slemhosta.

Men då serrni,då ska man dricka
äcklig jävla hostmedicin säjer dom
som tror att det hjälper.

Det gör det INTE säjer jag,det blir
bara värre så fort det kommit på
tungan,för då får man kväljningar
och kräks upp det man inte käkat
senaste dagarna,d.v.s lite galla
utspätt med juice.

Fast gult är ju lite vårigt och passar
ju in ganska bra såhär när det lackar
mot påsk och allt.

Tack,men nej tack iaf säjer jag!

Whiskey då,för att ta kål på bacillerna!?

Näe,inte ens det är min melodi,jag kan
ju knappt dricka kaffe vetja!

Så,nu återstår bara en djupdykning
i Alvedonburken(igen),och nåra sippar
juice,sen är snart liggsåren ett faktum.

Kul jävla fredag!

April,april,jag skojja bah!

Näe,det gjorde jag faktiskt inte,men
medge att det hade varit lite skojsigt
OM allt det här bara varit ett aprilskämt!

ETT,TVÅ,TRE,FYRA-
det är INTE kul att feberyra!!!


Soffsympatisör

Kommentarer
Postat av: matilda

Åhh :') älsklings cindy! <3 PUSSSSSSSSSA från matte ;)

2011-04-01 @ 23:14:14
Postat av: Mami svarar:

Natilda: ;DD Japp,klart & nu ska vi hoppa i säng!

<3<3<3 Puss & kram!

2011-04-02 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0