Sjukliga begär

Det finns dom som gillar
analsex och sånt som
hör till den genren.

Det tycker JAG är sjukt,sen
skiter jag i vad andra gör bara
jag slipper ta del av skiten.

Sen finns det folk som ljuger
om ALLT och anmäler folk
till höger & vänster för att
stilla sitt/sina psykoptiska
lustar som inte vet nån hejd.

Folk som snortar in kondomer
genom näsan och drar ut dom
genom munnen för att känna
"kittlet" och får med sej halva
snorrännan på köpet.

Det tycker JAG oxå är sjukt!

Människor som bara MÅSTE
ha kontroll och bestämma
över andra och njuter av att
ALLT som är onormalt i normala
människors hjärnor!

OTROLIGT jättesjukt enligt mej!

Och så finns det dom som vill
tatuera sej och njuter av att
det karvas,ristas och mojsas
runt i huden.

Just det kanske inte är så jävla
sjukt förvisso,men det är ett begär.

Och idag BEGÄR jag att nån
gör det på mej.

Eller kanske inte nån bara,utan
min alldeles egna favvotatuerare.

Jag har en dejt med honom,snart!

Och sålänge jag inte gör nån
annan illa p.g.a nåt idiotsjukt
begär genom att begära det
onormala,så tycker jag faktiskt
att det är helt okej!

Och alldeles normalt!
(för mej alltså!)

Kram på alla osjuka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0