Pokerfejset!

Sitter med kaffemuggen
i högsta hugg och förhör
"Lilleman" inför ett prov.

Han la sej i soffan när han
kom och fick stränga för-
hållningsorder av mamsen.

LÄS!
LÄS!
LÄS så ögona blöder,sa jag
kanske inte riktigt,men jag
stod med mattpiskar´n i
högsta hugg så han kunde
inte göra annat än låtsas iaf.

Hur mycket som gått in ska
jag låta va osagt!

Förr använde vi riset,men
det blev så jobbigt att hela
tiden gå ut och leta efter
nytt,så mattpiskar´n fick
ta över s.a.s!

En gedigen i rotting som inte
går sönder i första taget.

(Och då ska man veta att jag
har TRE barn!)

Reporänta och sånt där skit,
det är det dom ska lära sej
dom små liven.

Och redan nu vill dom stanna
i växten och slippa lära sej
dom übertrista termerna.

Styrränta kan man oxå säja.

Det är väl ungefär vad jag
kommer ihåg sen dom där
bajslektionerna i SO back then.

SO fucking boring!

Fast just nu låtsas jag inför
sonen att det är det roligaste
man nånsin kan lära sej.

Mitt pokerfejs och jag!

Jag älskar som sagt onsdagar!


Popopopokerfejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0