Nä vet ni vad

Inte kan vi sitta inne när
det är så förbannat skönt
ute i friska luften.

Det där lät ju inget klyschigt
och lillgammalt alls.

Faktum är att jag haft ett
snabbesök av fina U en
stund och då va vi tvungna
att hålla oss inne.

Nu måste jag bara ansa
underbenen om jag ska
kunna visa mej ute bland
folk & fä,ska nämligen på
fikadejt snart.

Vore ju jävla trist om dom
skulle ta mej för energiskogs-
ansvarig och börja gallra
bland plantorna menar jag.

Att resten inte är fixat,ÄN
märker dom inte för det
döljer jag så fint.

Ekonomirakning kallas det!

Och så spar jag lite på
miljön oxå.
Bara en sån sak,det måste
väl va vuxenpoäng på sånt va!!!!

Puss på er i solskenet!


Smack...


...här kommer den-fånga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0