Mitt i veckan

Idag har jag doppat jordgubbar
i choklad,lagat mat,diskat och
fått besök av "Mellan".

Vi fick tuppjucket på em och
drog en repa till "Stora".

Där fikade vi och snackade
lite skit som bara vi kan.


Jag orkade fan inte ta på alla,men Mr BIG la jag
lite snajdigt i näven och knäppte en bild på!
Det tyckte han va kul.


Jag bah:"Släng hit ett par mackor vetja,vi är hungriga,
och då gjorde "Stora" det".


Lite kaffe till det och em va räddad!
Tills vidare iaf.

Nu ska jag supa "Mellan" under bordet
och så ska vi ha poledance i vardagsrummet-NAKNA!

Jättemysig Lillördag!


Kommentarer
Postat av: matilda

AHAHAHAHHAAH, du är knäpp morsan xD

2011-04-06 @ 20:17:22
Postat av: Mami svarar:

Matilda:Som om jag inte visste det! =))

Men medge att det va kul när grannarna stod utanför och glodde in i vardagsrummet! ;DD

2011-04-06 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0