Man ska va glad,kåt & tacksam

Grejen är bara den,att man
kanske inte är allt samtidigt.

Om man ens är nåt.
För tillfället alltså!

Glad-halvcheck.(räknas det?)
Kåt-inte precis i skrivande stund.
Tacksam-njaa.(räknas det då?)

Just nu för tillfället känner jag
mej lika ON som en spretig
oansad polisong,modell 1972.

Lite hit & lite dit.
Men ändå SÅ "ute"!

Fast lite tacksam är jag ändå.
Tacksam på så vis att jag INTE
stoppat i mej mer kalorier än
vad mjölken i kaffet anbelangar.

Ameh fifan vad jag bara kommer
stråla BEACH 2011 & forever lixom.

Alla barn på playan(läs i vassen)
kommer stå och tindra med ögona
som värsta tomteblossen framöver.

Om det nu blir nån badsäsong vill säja!

För att inte tala om manfolket.

Satan vad dom måste ha tighta
våtdräkter som håller in mittenheten
i överskriften! =)

Och på tal om manfolk ja,där kan
man ju få sej ett gott skratt vare
sej man är glad eller kåt.

Ett gott skratt förlänger livet
som den töntiga klyschan lyder.

Om alla hade klyschigt manfolk
i bakfickan som jag och minst
ett par till,så vore världen full
av skratt och nerkissade trosor.

För hur det än är,man kan TRO
och tycka ett bra tag,att den här
jävla pissmånda´n kastar vi långt
åt helvete,men sen när man minst
anar så dimper det ner en nödraket
mitt på balkongen och då,då har
man glömt början och avslutar
således med ett SKRATT som
hörs ända in i evigheten.

Karlar.

Jag säjer bara,karlar!

HA,HA,HA-JÄTTEJÄVLAASFLABB!


HA,ha,ha!


He,he,he!


Urinläckaget är snart ett faktum!

Dagens tanke:
Vem bryr sej om patetiska typer,s.k LOOOOSERS!?

(INTE jag,räcker upp sju armar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0