Man måste stå på sej,annars gör nån annan det!

Som ni säkert vet vid det
här laget,så ger jag mej
ALDRIG,aldrig i livet att
jag bara sitter och tar
precis vafan somhelst.

Sålänge jag har fakta och
rena bevis,så vill jag oxå
ha svar på dom.

I över tre veckor har jag
nu gått och väntat på ett
rimligt svar,utan svammel
och bortförklaringar i en
jävligt viktig fråga.

Har jag fått nåt svar då?

Näe!
Eller joo,NU,precis nyss
efter att jag ÅTERIGEN
krävt att få just ett SVAR!

Ameh tjena hallå hur folk
kan va funtade och ljuga en
rakt in i telefonluren.

Bli helt jävla skogstokiga i
betongghettot och hetsa upp
sej på andra sidan.

Det går ju bra förstås att
gorma och leva rövare och
dra en massa "hittepå grejer"
om man underskattar nån.

I det här fallet mej,dock efter
12 års kännedom.

Men se den skiten köper jag INTE!

Och det är då man får ta till
vanlig vardagspsykologi och
förklara i DETALJ.

In i MINSTA detalj måste man
förklara HUR FAN MAN MENAR!
Hundra ggr på raken,men iaf!

Och när man gjort det,då kan det
komma sej som så att det ÄNTLIGEN
trillar ner en liiiten,liiiten polett!

Tolv år försent men ändock!

Det blev ett "Halleluja moment"
och hela balkongen gungade för
nåra sekunder eller så.

Bättre sent än aldrig in my
fucking life som jag brukar
säja i vardagslag.

Hur samtalet avslutades?

Slickeri och beröm långt
upp i rektum förstås!
(från andra sidan naturligtvis)

Plats Fido!


Don´t you never ever fuck with Majso the boss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0