Lille plutt,lille plutt,lille lille "Lilleman"

Snacka om röta fan,för PRECIS
när "Mellan" och jag hade klätt
på oss efter poledancingen i
vardagsrummet,så stod "Lilleman"
i farstun.

Hepp! =))

Inte fick han nåt vin heller.

För, A:det va slut till sista droppen
och B:han är för fan minderårig!

Men nåra chokladdoppade allra
finaste,godaste jordgubbar,det
fick han smaska i sej.

Sen berättade han en massa jävla
snaskiga grejer som både "Mellan"
och jag garvade åt så vi nästan blev
tvungna att byta trosor igen.

Inte string då´rå,utan vanliga-
såna som riktiga flickor använder.

Sen fick dom för sej,eller rättare
sagt "Lilleman" bestämde,att han
ville sova hos ömma modern.

Kan man ju förstå,så mycket som
han älskar sin mamma lixom.

Min säng ger dom däremot blanka
fan i,för den ska jag hoppa runt i
hela natten nu när jag ÄNTLIGEN
känner mej lite mer på hugget.

Dom får helt enkelt ståsova,
i garderoben.

Skojja bah,dom får ligga på
hallgolvet så dom snabbt som
fan kan kila in med morronblaskan
till mamsen när den kommer.

Over and out!


Jäkla skitungar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0