Långfredag är oxå en dag även om den inte är kul!

Så känner jag.
Har alltid gjort och
kommer alltid göra!

Jag kan lova,att om den
kallats "festfredag",så
hade den varit fan så
mycket skojsigare.

Det hade varit en helt
annan klang i ordet,med
förväntan och kanske till
och med champagnefrukost.

Och det lustiga är,att hur jag
än försöker ligga kvar i sängen
för att daghelvetet ska förkortas
åtminstone nån timme,så är det
lögn i satan ATT kunna ligga kvar.

Det går en jävla massa extra
kaffe såna här dagar.

Vore fan bättre att dom hade
rejäla kafferabatter än prissänkt
godis till Påsk.

Mycket bättre och dessutom
urindrivande!

GLAD-PÅSK på er trots allt
och ät inte för många ägg!


Sålänge nöjer jag mej bild på
förra årets godis,som jag knappt
smakade heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0