Jag sitter kvar i garderoben

Suck & stön,jag har fan
inte bestämt mej än.

Det enda jag lagt fram är
favvojeansen Numero ETT!

Vad överdelen beträffar
så vet i tusan.

Skjorta VS sköntröja.

Man vill ju se skaplig ut
men ändå känna sej bekväm.

Jag blir så trött på mej själv.

Viktiga grejer det där,för
tar jag på mej FEL kläder
så blir hela kvällen rent
åt helvete,och det vill man
ju inte riskera.

Inte alls vill man det faktiskt.

Förresten har jag fått en hint
om att det blir välkomstdrink
när vi anländer.

Raj Raj!

Jaa,den heter så!

Passar ju skitbra,bara jag kan
bestämma mej för outfiten.

Annars får vi döpa om den
till Blaj Blaj!

Wish me luck!
Eller rättare sagt önska
värdinnan det,så hon står
ut med mej ikväll!

 
Jag vill ju inte att Ulla ska bli såhär lixom!


Eller Gu bevars på detta vis! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0