I maklig takt

Jag hör inre röster.

Dom kan va både angenäma
och mindre trevliga.

Idag säjer den ena till mej
att ta det jävligt lugnt.

Inte hitta på en massa lustiga
saker som att baka eller stå
med nåt jävla långkok.

Det enda du gör idag säjer rösten,
är att doppa ännu mera jordgubbar
i choklad och sen smaskar du som fan.

Sen har vi den mindre trevliga rösten.

Den s.k "satansvojsen",oj,oj,oj-
den viskar inte,den vrålar och
uppmanar till både det ena och
det andra.

Jag vill inte va utan den heller.
Det är nämligen den som taggar
mej och gör pirriga saker i kroppen.

Kaffe,kaffe,kaffe väser rösten nu,
och då är det fan bäst att lyda!


Jag och mina "inneboende"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0