Hungrig eller inte hungrig,det är frågan!

Kaffet smakar fortfarande
ganska mycket bajs.

Juicen börjar jag nästan
tröttna på faktiskt.

Knäckemackor vill jag inte ens
se på bild längre.

Ta fram kött ur frysen och slänga
ihop en superkulinarisk middag
orkar jag så fan inte med.

Antingen kan man späka sej
själv och tro att den fulaste
bikinin av alla kanske passar
framåt augustikanten,eller så
drar man bara en repa förbi
hallspegeln och inser att man
redan är perfekt.

Inte för att jag blir mer säker
på om jag är hungrig eller inte.

Bara för konstens skull.

Och den jävla självkänslan.


Men,så mycket kan jag väl säja,att
efter X antal dagars hostande så
har jag värsta 6 packet under tröjan.

Nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0