Här sover vi inte

Vafan tror ni?

Att jag ligger och snusar
och gosar i sängen!

Hoppsan vad fel ni kan ha.

Jag dricker kaffe och har för
en stund sen kramat och vinkat
av mami och "Mellan" som hade
bilen full med resväskor.

Dom skulle bara hämta upp "Stora"
och sen går färden mot flyget.

Imorron ligger dom vid poolen
alt.playan och luktar på kamelbajs.

Eller bara njuter av solen.

Jag är inte ett dugg bitter.

Sverige är ju fantastiskt med
nyframkommen gammal hundskit
lite här och var,dessutom har jag
svenskt kaffe och jordgubbar.

Och så kan jag snorkla i akvariumet
om jag vill och får lust,utan att riva
upp fötterna på koraller.

Bara en sån sak!

Ses om en vecka då´rå!

Good morning Sweden!


Förresten så föredrar jag KRETA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0