Fyra Alvedon mot magen...

....hjälpte inte ett jävla
skit kan jag tala om.

Brassade iväg till kalaset
igårkväll,fick jättegod mat
och sen kom kaffet fram med
kakor och kakor och tårta och
jag vet inte allt.

Kunde jag få i mej nåt mer!?

Näe,för lilla magen sa ifrån.

Bara att brassa hem igen och
slänga sej i soffan.

Vakna fyra timmar senare av
nån jävla ödla som invaderat
Tv´n.

Skitprogrammet V.

V som i värdelöst!

Masa sej till sängen och för
en jävla gångs skull slå ihop
som en simpa.

Vakna MÅNGA timmar senare
och inse att det är lördag,fast
man är övertygad om att det
är söndag.

Dessutom har jag ett kalas
kvar den här veckan.

Imorron.

Måste fan ladda hela da´n
om jag ska palla med!


Födelsedagsbarnet i högsta paketrivet


Dom här goda kunde jag inte ens smaka!


Av mej fick jubilaren förstås
lite hemfilat!


Och ett specialgjort dagen till ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0