Don´t put the baby in a corner,for ever!

Lika självklart som det
är att man måste skaffa
körkort för att köra bil,
lagligt alltså,lika jävla
självklart borde det va
för "vissa" att skaffa
sej ett intyg innan dom
skaffar barn.

Idag vänder jag mej mot
det motsatta könet.

Och ja,jag vet att det finns
sämre lämpade mammor oxå.

Men iaf,vissa karlar tror att
det bara handlar om att ha
lite kul en stund,konsekvenserna
efteråt verkar komma som ett
jävla kravbrev på posten.

Nämen oj,jaha,ska man bry sej
lite oxå,gu´vad jobbigt,det hade
jag fan inte räknat med,jag har
ju för helvete nog med mej själv
och det som bara rör mej!

Hoppsan hejsan!

Sånt blir jag skitlack på.

Näe,jag blir vansinnig.

"Såna" skulle ha en påse
att göra "sitt" i.
(för kådis är ju inte att tala om)

Jag ska fanimej uppfinna en
"livmoderspåse".

Så kan dom ju ta till den,göra
det dom måste och så är det
bara att lägga undan den när
det är klart,helst på nåt ställe
där den inte är i vägen.

Precis så som "dom" gör med
avkomman,bortsett från att
det är levande varelser som
behöver mer än en avskild plats
där dom inte är till besvär eller
behöver tas om hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0