Den hönan har garanterat ingen pulla kvar

Så kom dom då,ömma
moderns alla "små".

Det blev lite enklare
förtäring men desto
mera tjatter och en
jävla massa skratt.


I Jesu namn till bords vi satt,inte för att vi är
speciellt kyrkliga,men lite får man allt tänka
på lidandet såhär i påsktider!
(vi kanske inte sitter och tjuter precis,men
  inombords gråter vi för Jesus skull)


Cindy ville inte va sämre,så hon led oxå
lite vid matbordet.
Jesus hade säkert inte misstyckt,han
välkomnade ju ALLA!


Efter småplocket gick vi loss på dom riktiga grejerna!


Storasyster försöker "gunga" lillebror
på benet som hon gjorde förr....


...gick ju sådär.
Lillebror envisades med att sitta kvar iaf!


Lillebror hade nya brallor dagen till ära.
Förlåt,SHORTS menar jag.JÄTTEVIKTIGT!


Och jag då!
JAG fick världens finaste påskägg!
OCH största.
Stackars den arma värphönan!


Alldeles egentillverkat,så jädra fint att jag nästan
fick tarmvred.


"Stora" ville han en fjäril innan hon och lillasyster skulle
åka,så då gjorde snällaste,underbaraste mamman en!


Lite välkomnande är det iaf utanför dörren.
Hemgjord förstås,vafan trodde ni.
(å andra sidan syns det ju om inte annat)



Nu har jag vilat min lekamen ett tag.
Mår illa som en jävla gnu.

Antar att det är Jesu lidande jag har
åkt på,nån måste tydligen offra sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0