Söndag morgon har solsken i blick

Och ärligt jävla talat,så kan
det väl inte bli bättre.

Vi suger ur det sista nu va!

Fast faktum är,att min balkong
är svinkall fram till klockan
tre på em ungefär.

Just nu sitter jag med värmedyna
Helly Hansen tröja och fårskinns-
tofflor,insvept i en filt och med en
motorvärmare som blåser friska
vindar i nyllet på mej.

Inte riktigt då,men jag ska nog
gå och hämta en filt tror jag.

Idag är det oxå full rulle på
vår lilla landsbygd.

Nyfikna stadsbor blandat med
s.k politiker som horar röster
till valet utanför affär´n.

Papper hit och såna där fula
jävla pins dit.
Flaggor och äckliga kakor och
Gud vet allt.

Gud va fan varken Sosse eller Moderat.

Han va nog Folkpartist.
Visst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0