Senaste dagarna...

...har jag fanimej pratat med
fler personer i telefon än jag
gjort sen jag föddes.
Och allt är det förbannade
jävla internetstrulets fel.

Den ena säjer si,den andra
säjer så.
Den tredje säjer blaj,blaj och
den sjuttielfte säjer att det ska
ringa nån jävla kuf bara för att
dom gjort felanmälan.

Jomenvisst,på em ringde det en
Janne.
Skittrevlig kille(kuf),som sa att
nu minsann va alla linjer HELT
i sin ordning och det va bara att
surfa på och va glad kåt & tacksam.

TYP!

Troligt.

Jag säjer jäääävligt troligt att det va!

Funkar fan inte ett piss bättre än innan.

DESSUTOM har dom sjabblat till dom
förut fungerande telelinjerna så man
måste sitta med megafon för att folk
ska höra vafan man säjer i andra änden.

Skorr,knaster,spraaak!

Helvetes jävla skit!

Notera att detta inlägg tog 3 minuter
att skriva.Snart kopplas jag bort från
det som ska funka,men som inte gör det.

TROTS HELA,FINA LINJER!!!!

Gaaaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0