Övning ger färdighet...

...sa den prostituerade
nybörjar´n!

Skojja bah!

Det är fan jag som övar
så fliset yr överallt i köket.

Kanske inte bästa stället
att va på om man tänker
efter en smula.

Jag gjorde det i ett par
minuter.(tänkte efter alltså)

Så jag drog ner verktygen
på gården och passade på
att låta hundarna springa
lite i solskenet.

Blev ju koncentration på
jävligt låg nivå kan jag
tala om,för dom skällde
satan och jagade bilar.

Förvisso på insidan av
staketet,men ändå.

Jag fick psykbryt efter
att själv ha jagat dom
som en jävla idiot runt
buskar och cykelställ så
det blev inget arbetande
ute alls.

Nu får dom(nästan)skylla
sej själva ifall det blir nåra
klor avsågade eller borrhål
i örona!


Såga,såga varje onsdag ända fram till jul-
det kan bli jävligt kul!
(med resultatet)


Det funkar bra att borra i köksbordet,bara man döljer hålen
med en duk efteråt.
Och vill man så går det ju alltid att utnyttja hålen att
sätta tandpetare eller nåt annat skojsigt i sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0