När man tänker efter efter

Ibland kan man ju undra vart
fan gränsen för egenpräktighet
går egentligen!!!

I våras va jag nämligen på
den obligatoriska kollen
hos lilla tandläkar´n.

Ojsan då,inga hål där inte.
Bara lite lätt tandsten som
kostade skjortan att fila bort
samtidigt som halva tandköttet
ryker all världens väg.

Sen kan man i min ålder(27)få
aningen djupare tandfickor oxå.

Inte så jävla kul precis,när tandis
gräver fram fyra bullar och nachos
med cheddardip.

Näerå,det va ingen större fara
på taket,men jag lovade att börja
köra med eltandborsten för att
förbättra sidofickorna.

Och det va DÅ,i det svaga ögonblicket
jag svarade javisst på frågan om jag
inte kunde komma tillbaka i höst och
öppna truten IGEN.

Det är ju själva fan att man inte fattar!
Klart dom inte bryr sej ifall jag har
43 veckors matranson sparat i glappet,
det är ju bara för att få in lite extra
kosing till freda´s fikat som dom vill
att jag ska dit igen.

(Dessutom,för att man verkligen INTE
ska missa inbokningen och på så sätt
bara låta dom få en slät kopp kaffe,så
skickar dom påminnelseSMS oxå!!!!)

Minst 400-500 hundra måste jag
ju punga ut med.

FATTA hur mycket gott jag kunde
köpt för dom stålarna.

Kört med vanlig tandborste igen och
på så vis bunkrat upp i kommande
tandfickor inför bistrare tider.

Ska nog fan avboka och kolla
ICA´s erbjudanden istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0