Liten passus i bredbandsföljetongen del 467,typ!

Jag ringde "Mojjeföretaget"
igår oxå.

Men tjena hej vilka trevliga
medarbetare jag inte fick
snacka med då´rå.(IGEN)

Eller alltså,EN av dom 4 som
jag hann med under samtalets
knastriga gång va riktigt normal.

Men han kunde ju naturligtvis
bara skicka en liten rapport.

OM TELEFONEN.

Det är för fan bredbandet jag
SKA ha fixat,först & främst.

Den tredje muppen jag pratade
med hette xxxus,rimmar på anus
och det verkade han va ett stort
jävla otight själv oxå!

Han vrålade åt mej:
"SKA DU FELANMÄLA
TELEFONEN,ELLER????????"

Varpå han tryckte iväg mej
till den "trevlige".

Blipp,blipp-så va han borta!

Så här sitter man fortfarande
med knastersprakig telelinje
och uppkoppling som funkar
7-10 minuter i stöten.

Fucking awesome!

Fast i nästa vecka,när det gått
TVÅ veckor av bara helvetesstrul,
DÅ kanske det kommer nån och
kollar läget.

Känns ju förbannat soft och lugnt
kan man säja.

Man kan oxå säja att jag antar och
tror att det INTE svaras på mejlet
jag skickade företag XXXX igårnatt.
(Under 3 brytperioder)

Lite synd att det inte är "Anusmannen"
som kommer läsa det,för han sitter
med all säkerhet och gapar åt andra.

Charmkurs skulle dom gå på hela
jävla bunten.(nästan)

Eller så kan dom anställa mej
så får företaget lägga ner med
omedelbar verkan!

Motbevisa mej XXXX,och gör det
nu FÖR FAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0